Happy B'Day Rosie

Page 2 of 11 Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 7:54 am

thas great
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by blazingphoenix on Sat Jul 11, 2009 7:55 am

Poor Mohinder wasn't invited...
blazingphoenix
blazingphoenix
Evolved Human

Posts : 789
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 7:56 am

haha tis k.

Wink

I thought I had a way to do your avatar because I had the episodes downloaded but now i deleted it... >.<


lol cool
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 7:58 am

u cnt do my avatar
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 7:58 am

I will do your avatar it night just take longer Smile
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 7:59 am

ok rosie whats r favpourite animal?
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by blazingphoenix on Sat Jul 11, 2009 8:01 am

How do you do moving avatars? I found mine on the internet.
blazingphoenix
blazingphoenix
Evolved Human

Posts : 789
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:02 am

i duno

joe did mine
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:02 am

My favourite animal?
ummmmmmm....
let me think lol

I can easily make an avatar like yours Dana, I am still trying to figure out how to make one like mine or Raj's...
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:03 am

because i have this thing that you may like

ok

what do you prefer a snake or lizard
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:04 am

*cough* when its my bday send me gifts*

when its aims bday i have this frog thing, ill send him that, how kind am i
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:06 am

actually. Raj's I could do too. it doesnt flow like mine. It just looks like lots of pictures... screenshots taken quickly... I can do that!

out of snake and lizard i would say snake.
But my fave animal is a fox of course!!!
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:10 am

oh yh, well i will send u a snake thing then


yh ill have it like that rosie

now to send it

adress < i can perv on u

u dnt have to if u dnt want to, send me a message if u want, if u dnt want to tell me then its ok, cus u dnt know who i am i could be a 40 yr old perv (KC)
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:13 am

you are seriously planning to send me something?!?!?!

I will but lol.
srsly?

And Connaire is not a perv!! PLEASE dont call him that!!!! Crying or Very sad
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:16 am

ok

i seriously will

LMAO

i sound freaky

but im in a freaky mood
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:19 am

so you are ACTUALLY gonna send me something? lol
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:21 am

yup

if u want to

i sound like a perv

and really strange

oh.well
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:23 am

errrrrr

ok then

but dont do anything dodgey with my adress.

When I get it I can send a drawing to the return adress

pen pals!! Smile
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:24 am

yh pen pals

i have a pen pal in australia, lol

will u send it me on email or on here?
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:25 am

i am gonna PM you

pen pals Smile
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:26 am

woo

i got a new pen pal
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:27 am

YAY
I have a pen pal
Smile
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:28 am

LOL

im gnna put it in an evenlope, and send it off, i dnt know how long it will take, lol
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by rosie on Sat Jul 11, 2009 8:31 am

haha yay.

I cant wait.

it wont come tomorrow cause its sunday lol

ooh i better start your drawing Smile
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Jul 11, 2009 8:32 am

lol

do u know wah i look like?

look on myspace pics aswell for a better view
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Happy B'Day Rosie - Page 2 Empty Re: Happy B'Day Rosie

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 11 Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum