What are YOU listening to right now?

Page 39 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next

Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by KingCon on Fri Jul 17, 2009 4:48 pm

Rajan there.

Yeah try it in the morning it'll work. *Hug*

And so do I, Rajan
KingCon
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by rosie on Fri Jul 17, 2009 4:49 pm

Yep. Cause I will actually make sure I shut my computer down propely lol
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 4:51 pm

stop editing my posts

for no reason

at least do it for a reason not because ur bored
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by KingCon on Fri Jul 17, 2009 4:52 pm

Really rajan want to suck mine?

So you don't shut your computer down properly? Like my sister and then she moans when it does'nt work.
KingCon
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Flickerflame on Fri Jul 17, 2009 4:52 pm

lol!
Flickerflame
Flickerflame
Power Mastery
Power Mastery

Posts : 3859
Join date : 2009-06-29
Age : 29
Location : Cardiff or Llanelli

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by rosie on Fri Jul 17, 2009 4:53 pm

I did it for a reason. I did it for the reason that I dont appreciate being called selfish for no reason.

Yeah, I have the bad habit of just turning it off. Usually because by the time I want to switch off I am too tireed to wait.

Rajan definately wants your cock Conn Wink
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 4:54 pm

i wasnt saying you was selfish

i was talking to myself

Very Happy

KC cock is not clean and smells
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Flickerflame on Fri Jul 17, 2009 4:55 pm

From the looks of things, Conn wants Rajan's too
Flickerflame
Flickerflame
Power Mastery
Power Mastery

Posts : 3859
Join date : 2009-06-29
Age : 29
Location : Cardiff or Llanelli

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by rosie on Fri Jul 17, 2009 4:55 pm

Well you were calling us selfish lol

Connaire's cock is well clean. I cleaned it myself. Smile
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by KingCon on Fri Jul 17, 2009 4:57 pm

*Shakes head* I'm surprised it still working. Wink

Well it should be Rosie only give my pubes a spit wash earlier. Wink Rajan you know you want it.
KingCon
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 4:57 pm

using baby wipes?
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Flickerflame on Fri Jul 17, 2009 4:58 pm

lol!

What do you think, Raj?
Flickerflame
Flickerflame
Power Mastery
Power Mastery

Posts : 3859
Join date : 2009-06-29
Age : 29
Location : Cardiff or Llanelli

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by rosie on Fri Jul 17, 2009 4:58 pm

It did actually fuck up yesterday. I was so scared haha.

Yeah, and I found one in my mouth earlier. It wasn't nice.... Wink
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by rosie on Fri Jul 17, 2009 4:59 pm

baby wipes?

in my mouth? yuck
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 5:00 pm

lol

nah

not today
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by KingCon on Fri Jul 17, 2009 5:00 pm

Rajan nope. with her tongue. And the back of her throat. Wink
KingCon
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 5:01 pm

lol

thas rrather disgusting
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Flickerflame on Fri Jul 17, 2009 5:02 pm

Laughing Cute, innocent Raj.......
Flickerflame
Flickerflame
Power Mastery
Power Mastery

Posts : 3859
Join date : 2009-06-29
Age : 29
Location : Cardiff or Llanelli

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by rosie on Fri Jul 17, 2009 5:02 pm

but true... Wink
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 5:03 pm

ok

o1 call me Raj from now on

i hate it
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by KingCon on Fri Jul 17, 2009 5:04 pm

So true...You're not inoccent though are you Lowri? I bet you're naughty.Wink
KingCon
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 5:05 pm

i am innocent

my penis is tucked away for the night
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by rosie on Fri Jul 17, 2009 5:05 pm

aww sorry Rajan. I will stop calling you it

I bet Lowri is very naughty
She will be naughty with us soon Wink
rosie
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 28
Location : meh

https://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by KingCon on Fri Jul 17, 2009 5:08 pm

Very Naughty. Smile

Rajan did you need the tweezers?
KingCon
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Jul 17, 2009 5:08 pm

lol

she gives her uni girls a good spanking
Superheroesfanatic-IR
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

What are YOU listening to right now? - Page 39 Empty Re: What are YOU listening to right now?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 39 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum