BACK!!!!!!!!!

Page 6 of 34 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 20 ... 34  Next

Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 6:00 pm

I agree....

Brooker? Is his Guardian Column any good?

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:01 pm

Yep, i did watch it. I really liked it. Dara O' Brien talking aboutt he book was funny...
and seeing final fantasy 7 again... so good.

Yes, of course. I will name my child Connaire Jr' Wink haha

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 6:01 pm

ok im going now guys

Night
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:02 pm

yeah, it's pretty much like how he usually talks...
you can read them here... http://www.guardian.co.uk/profile/charliebrooker so good,

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:02 pm

night raj

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:03 pm



look at his face Smile

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 6:04 pm

lol

Bye Very Happy
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 6:06 pm

Ina weird way i look a little like him... Not a lot. The same kind of hair style. Laterz Rajjy boi.

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:09 pm

Really? awesome!
I can imagine that actually....

lol now I have this mental image of a young charlie brooker as you. haha

And your damn avatar, ther are posters for this wordfather thing all over the uni with that picture on so like every ten seconds I am seeing it and and thinking 'god sake connaire go away!!' Laughing

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:13 pm

frikken LOL

Charlie Brooker's movie idea...

Title: Come Alive!

Synopsis: God decides to grant evangelical preacher Will Ferrell the power to heal the sick with his fingertips. But the almighty's lightning bolt misses its target, hitting Will's penis instead. Now Will is cursed with the miraculous ability to cure any disease or fix any injury – but only if he has full sexual intercourse with the patient. Since Will is also a 45-year-old unmarried virgin with strong views on sex outside marriage, it won't be an easy ride!

Review: What starts as a regulation gross-out comedy soon takes an unsettling turn as Will faces an agonising ­ decision at his father's deathbed, before building to a frankly unbelievable conclusion in which a terrorist cell releases the Ebola virus in the local donkey sanctuary . . . and only one man can save the day.

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 6:13 pm

Yep A little not a lot...
Good, I'm unforgetable. Wink

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 6:14 pm

I love that man... He's just a genius.
Where's that to? I read that articule but?

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:15 pm

Yeah... but now you said it... Smile

Who could forget you though? really? Wink haha

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:16 pm

H is.

What article did you read??
That was from this one
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2009/aug/03/hollywood-ideas-charlie-brooker
I've literally just been going through them and reading them all...

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 6:20 pm

So I've gone from the godfather to Brooker bit of a fall from grace yeah I am. Wink Night Rosie.

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 6:25 pm

What's wrong with Brooker? I like him better than the godfather... Wink he has hamster cheeks... lol,
my mental picture of you now is wierd... and kinda fuzzy.... lol

Night Conn ^^ *hug*

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Oct 10, 2009 4:25 am

hello Very Happy
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Sat Oct 10, 2009 4:40 am

hai thar!

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Oct 10, 2009 4:41 am

Howdy Rosie

how are you?
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Sat Oct 10, 2009 4:41 am

im good thanks. you?

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Oct 10, 2009 4:43 am

Great Very Happy

wuu2?
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Sat Oct 10, 2009 4:49 am

not alot really... surfing the net...
probably use my Lush stuff in a bit.

you?

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Oct 10, 2009 4:49 am

im tired, and wondering why i got up so early Very Happy
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Sat Oct 10, 2009 4:51 am

lol when did you get up then?

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Sat Oct 10, 2009 4:53 am

about an hour ago... i should have stayed in bed Very Happy
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 34 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 20 ... 34  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum