BACK!!!!!!!!!

Page 5 of 34 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 34  Next

Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:30 pm

Just been reading the BBC boards... why is there a random girl who said, about 3 weeks ago, that she wanted to meet me and Rajan? wierd...

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:31 pm

That song is pretty good. I like.

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 5:32 pm

I feel strongly against a lot of shit. To be honest I'm fucking miserable.

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:32 pm

really rosie? some person wants to meet us? weird..
can u link it please Very Happy
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 5:33 pm

It is look up D.O.A by him to it's really good. Oh and i never smile not really.

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:34 pm

kc not being bad but are you a loaner?
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:36 pm

lol Rajan.

D.O.A? ok ima look sometime...

Rosie freaking out about something irrelevant? how very dare you!! Wink

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:36 pm

pfft i lost it now rajan,

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:37 pm

ok rosie Very Happy
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 5:37 pm

Not really I'm just always contempt. Nothing is ever really good enough for me. If I was to win the lottery tommorow I still want be happy enough with that. But yeah I prefer to be on my own.

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:40 pm

being alone is good....
Alot of things are never good enough but.... that's life. I just take what I am given, take as little responsibility as possible, and shut up and do as I am told basically...

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:41 pm

but being alone, doesnt allow you to be social, you keep all your emotions wrapped up...
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 5:41 pm

Thats the problem you porobly could get married and be happy maybe have a few kids.. Not me after a certain amount of time I'd get bored, or think I could do better.

Rajan I'm very social... Just you don't know me. I dont like talking about how i feel. Except when I'm pissed of. I'm really a personal person I'd rather listen.


Last edited by KingCon on Fri Oct 09, 2009 5:43 pm; edited 1 time in total

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:43 pm

I keep all my emotions wrapped up even when I am being social... I am not alone all the time. I literally could not bear that.

but my emotions, if they are not wrappped up, even when I am alone. I would drive myself to despair... I would be a total wreck with my issues.

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:44 pm

fuck, I dont even want to think of getting married and having kids... but yeah... all I want is to have someone who loves me and wants me and I am happy... I dont really care about being married or having kids... I would prefer not to if im honest..

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:46 pm

lol rosie you dont want to pop a few kids out Wink
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 5:48 pm

You don't want kids? How could you not. I want a Connaire junior.

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:48 pm

lol, and he will be a rite dick like his father Wink
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:50 pm

not really.. that's painful... it ruins your body and your pussy for a start. then you have a baby, who cries and shits and pisses... and is generally boring because alll it does is lay there... It dont walk talk it dont even move I would get bored of it... and it costs money and takes over your life for the next 18 years... there is nothing good about it..

*shrugs* maybe I will want kids eventually.... but I'm only 18, im single... Im at uni. kids are the last thing I want right now... though I probably would like to have a child.. the prospect of it doesnt sound appealing..

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:50 pm

He sould be named Connaire Jr. lol

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:54 pm

LOL
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:57 pm

Omg Charlie brooker should be made king!! he is so funny!! im reading his columns... and its scary how much he is like conn... haha. He must watch too much brooker...

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Superheroesfanatic-IR on Fri Oct 09, 2009 5:58 pm

lol he probably does Very Happy
avatar
Superheroesfanatic-IR
Freezing
Freezing

Posts : 11597
Join date : 2009-06-29
Age : 24
Location : West Midlands

http://chataboutheroes.forumotion.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by KingCon on Fri Oct 09, 2009 5:59 pm

Why? No it's just people like me hate everyone and everything. Did you watch his GamesWipe?
Yes I would hope he would be to Rajan. I shall teach him my ways.
Make sure you do call him that Rosie. Wink

_________________
Gap teeth in ya mouth so my dick's gots to fit With my nuts on ya tonsils
avatar
KingCon
Dick Head Extraodinaire

Posts : 2499
Join date : 2009-06-29

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by rosie on Fri Oct 09, 2009 5:59 pm

Brooker for king!!!

You know what would save newspapers? Magic coins, yes, magic coins and I just invented them.

_________________
...in my panties
avatar
rosie
The gun... move it a little.
The gun... move it a little.

Posts : 5996
Join date : 2009-06-29
Age : 27
Location : meh

http://randomheroes.forumotion.net

Back to top Go down

Re: BACK!!!!!!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 34 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 34  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum